Trött.

Jag är trött. Så himla, otroligt trött.

Det enda som far i mina tankar de här dagarna är resan hem nästa torsdag morgon. 07.25 går bussen hem den 23:e december, och ingenting kan stoppa mig. Jag ska nå dit, det är ljuset i denna tunneln jag är inne i för tillfället. Frihet. Då har jag klarat av 2½ månads högsäsong på ett arbete. Tagit mig dit till det nya landet, lärt mig allt, kommit in i rutinerna och klarat av det också.. det är helt galet. Jag längtar.

Julfirandet ska bli det bästa någonsin. Aldrig längtat så här mycket till jul. Äntligen få umgås med sin underbara familj.. det är en enorm saknad. Ska bli helt fantastiskt.

Ännu en dag avklarad i staden Oslo, imorgon är det torsdag och den ska banne mig gå snabbt hade jag tänkt mig.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0