Mitt i natten.

Vad gör jag nu kl 02.39 efter jobb? Jo, jag gör någon annans jobb!

Norska skattemyndigheten har nu fört in en ny regel att alla vi svenska med tillfälliga personnummer måste skicka in nya blanketter för nästa års skattekort själva, vilket gjorts automatiskt innan. Kan det vara för att norska skattemyndigheterna typ ALLTID gör fel? Fråga min pappa ang. det.. så ska ni få se en väldigt röd nyans i hans ansikte, haha.

Nu har jag gjort det och tänker be administrativa på jobbet dubbelchecka så att den är rätt gjord, man vill ju inte skicka in fel liksom och få skit för det sen i efterhand, haha.

Idag blev en annan sak klar iallafall! Jag ska flytta! Tyvärr inte från Norge, men en bit bort till min vän Toy! Hon har en fin lägenhet jag ska få ta del av tills vi slutar på Wallmans i juni och det tackar jag så mycket för! Det ska bli himla roligt.

Idag hade jag eget ansvar för fyra olika bord och det gick så bra! Jag hade verkligen toppengäster och dem gjorde hela min kväll, jag gick till jobbet väldigt trött och sliten och nu sitter jag fortfarande med ett leende på läpparna och hoppas att morgondagen blir minst lika bra! På söndag är det sovdags, då är vi lediga. Då ska jag träffa pappa igen och käka pizza, min norska tradition här för tillfället.

Nu är det läggdags, sista arbetsdagen imorgon för denna veckan!


Godnatt
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0