Brr!

Det är fortfarande så kallt. -20 grader är det ungefär hela tiden. Man sover med mysbyxorna på och inomhus är det raggsockar OCH inneskor som gäller. Usch vad jag längtar hem!

Föreställningen igår gick bra, hade väldigt fina gäster vilket underlättar enormt när man känner sig så trött och sliten, dem ger en verkligen energi. Håller tummarna för detsamma ikväll, hade verkligen gjort hela min dag kan jag säga.

Den 9:e december idag, dagarna blir bara färre och färre tills det är dags att åka hem. Har aldrig längtat efter någonting så här mycket förut. Känns helt underbart! Bussen är bokad sen länge hem den 23:e december, och så fort jag kliver av i Helsingborg ska mamma och jag köra iväg mot Väla och inhandla de sista julklapparna, så mysigt!

1 timme kvar tills det är dags att bege sig till jobb. Jag biter ihop och drömmer mig bort till dagen jag kommer hem och den öppna spisen är igång och hur jag leker med min älskade lilla vovve i den härliga värmen...

Saknar. ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0