2 shower kvar..

Hej i mörkret.

Klockan är 2 på natten och jag är i princip hemkommen från jobb för ett litet tag sen. Jag och Johannes var stängningsansvariga idag, och det var inte den roligaste stängningen dock. Brukar gå fort, men idag hade vi endast 113 gäster, imorgon 460 ungefär vilket betydde att vi hade många bord och stolar att ställa på rätt plats.. jag är trött och har SÅ ont i ryggen kan jag lova, bar ju massa stolar nerför trappor osv.. inte bra.

Imorgon har vi inte full show, utan bara några få nummer för det är någon skola som kommer dit och har lite egna inslag, säkert några tal och någon liten tävling gissar jag på. Sen i övermorgon är det alla nummer förutom ett, sen är jag banne mig på väg hem!! Min buss går kl 07.25 på torsdag morgon, och det finns inte en chans i världshistorien att jag ska missa den.

Då kommer jag hem till min fina familj och kommer ha det mysigt, och varmt. Inte behöva frysa som jag gjort i denna lägenheten i 1½ månad sen jag sist var hemma.. längtar, nu är det inte långt kvar alls. Minns när det var 14 dagar kvar, vart tog alla dagar vägen?

Vår ljudtekniker Sigge gjorde min dag idag också faktiskt. Under uppdukningen hör jag låten "Sing in Silence" (låttiteln jag har intatuerad på ryggen) börja spelas i det feta PA-systemet.. med min älskade Sonata Arctica. Det var ren lycka.

Nu ska jag snart sova.

Godnatt. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0