The End

Kära bloggen ♥

Idag är det den sista föreställningen för Diggiloo 2010. 26 avklarade föreställningar har vi gått igenom under nästan 2 månaders tid. Detta känns tungt. Jag har fått så fina vänner, som har lärt mig så mycket om branschen och livet, jag är så tacksam.

Ikväll spelar vi på Ulriksdals Slott, och jag vet inte när jag kommer få se vissa människor igen. Det är det jobbigaste tycker jag. Tänk er att man suttit i bussen, hängt med varandra nästan hela dygnet i så lång tid, och nu kommer man inte ses på... vem vet hur länge?

Ska bli roligt ikväll ändå. Kommer komma många tusen personer, och jag känner på mig att detta kommer bli en grym avslutning.

Nu blir det lite känslosamt här på min sida, så jag tackar för mig så länge. ♥

1 kommentarer
Postat av: Mia

Riktigt vacker bild måste jag säga!

2010-09-09 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0