It's better today

Vaknade hyffsat pigg imorse men snoozade trots det en hel timme. SKÖNT!
Fick en trevlig överraskning för en liten stund sen. Jag är medlem på modellbilder.se, och där lade jag och Eva Claesson upp vår session ni har sett bilder ifrån de senaste dagarna. Där är allt uppdelat i olika kategorier, och vår session går under kategorin "Alternative/Goth", och där har vi tydligen hamnat på 4:e plats i topplistan, kul! En liten överraskning som gav mig ett leende på läpparna.
Nu sitter jag faktiskt och skriver lite musik och jobbar med min hemsida. Min hemsida från dinstudio.se kommer stängas ner den 26:e, enligt mig har det blivit alldeles för dyrt, men så fort jag har pengar så kommer jag istället köra på www.wix.com istället, mycket snyggare, lättare och bättre hemsidor. MYCKET billigare också för den delen.
Idag väntar ingenting speciellt faktiskt för min del, ska bara jobba här hemma och ta det lugnt. Fick en fin bild igår jag vill att ni ska se.
Här har ni hela Diggiloo-familjen 2010. Kärlek till er! ♥
Fjärde plats, skoj!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0