Guldkorn

Lite lycka och önskningar har uppstått idag!

Vädret var ju bara hemskt, och mamma slutade lite tidigare än väntat idag. Då är mamma en ängel och följer med mig till Nova Lund för att leta efter en ny klänning, speciellt till uppträdet jag ska göra i samband med landskampen mellan Sverige - Ungern i september, men vi hittade även lite annat. Jag har velat ha en enkel, svart långklänning hela sommaren och nu hittade jag den på gina för 199kr, också hittade jag ett par perfekta shorts till nästa sommar för 80kr ungefär. Jag är jättenöjd, och det blev inte alls så dyrt detta kalaset ju! Känns bra.

Sen hittade jag ett par helt fantastiska boots på DinSko jag verkligen vill ha.. men dem kostar 499kr så får drömma ett tag till. Men dem är så enkla, men så snygga och passar till allt!

Nu: tv.


Gina 199kr, underbart skön!



Drömmen ett tag till.. från DinSko för 499kr.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0