4 augusti '10

Godmorgon kära ni!

Jodå, jag lever. Men jag har bara haft så mycket annat att göra nu när jag varit hemma förstår ni. Idag reser jag upp till Göteborg för att sova där under natten, och imorgonbitti åker vi med bussen mot Gävle där vi har spelning.
Ikväll när jag ändå sitter på tåget och har tråkigt ska jag allt visa er vad som hänt dessa få dagar jag varit hemma, jag är iallafall superlycklig, hehe!
Hoppas alla mår bra, men nu ska jag gömma mig lite i studion ett tag innan jag packar vidare. Kommer ju inte hem på två veckor!
Puss! ♥
2 kommentarer
Postat av: Lena Carlsson

Ha det grymt kul i Gävle!

2010-08-04 @ 12:29:06
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/
Postat av: C

Men ändå måste det väl kännas lite skönt att inte vara hemma på 2 veckor. Typ en liten semester hemifrån.

2010-08-04 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0