Lång dag

Godkväll folket.

Dagen har varit lång, men det hände faktiskt något komiskt på tåget till jobb imorse.

Vem hade kunnat ana, att Sveriges Kung, skulle åka vanligt tåg, standardklass, från Malmö till Kastrup en torsdag förmiddag...?

Well, det gjorde han, och vem tror ni råkade sitta på just hans bokade plats? Jag såklart.. Hahaha, det var komiskt. Tänkte be han skriva något till min mormor som älskade kungafamiljen, men kan lova att han såg inte glad ut. Borde man fråga hur det går med Madeleine och hennes snubbe kanske? Hehe.. eller inte! Så det blev inte. Men jag hade min rumpa på hans plats iallafall!

Imorgon bär det av till Stockholm men inte förrän 15.30 tiden. Så vid den tiden ska jag ha lyckats ta mig till Helsingborg. Min tur att sitta på tåg med en jävla massa packning.. hata att vara tjej ibland.

Har lite klänningar att välja mellan inför lördag, men tror det blir bra vilket fall som.

Borde nog ta och sova lite nu.. upp tidigt, tvätta och styla håret lite. Vi hörs imorgon.

Godnatt!


Stolsuppvärmare till denna man?

1 kommentarer
Postat av: C

By the power vested in me, I pronounce you the royal benchwarmer for the Swedish Royal Family.

2010-04-23 @ 15:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0