Happy!

Godkväll folket.

Dagen har varit lång. Åkte mot Löddeköpinge först för att hämta ut en grej till pappa på Kjell & Co, sen gjorde jag ett par andra grejer, sen stack jag till Catflash i Helsingborg och fixade till fransarna lite extra bara, blev mycket bättre nu. Sen mötte jag upp finaste Sofie och åkte iväg mot Väla.

Där gick vi in och ut i de flesta affärerna, och jag fick med mig ett par örhängen, ett par skor från rean, en collegejacka från Gina (SKITSNYGG!), och en superskön sjal från HM. Jag är meganöjd, alltid lika kul att träffa henne.

Men imorgon är det dags för jobb, likaså på torsdag, hela dagar. Har även fått information om repetitionstider med Diggiloo, så på måndag bär det av till Göteborg en halv vecka. TJOHOO!

JAG ÄR LYCKLIG!



1 kommentarer
Postat av: michan

ååh, saknar er!<3 seriöst, får lite abstinens efter ert sällskap! haha, har också börjat räkna ner!:) för nu banne mig måste det gå snabbt annars kommer jag att dö lite på insidan ;)

2010-04-27 @ 21:10:28
URL: http://michaelahanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0