8 april '10

Godmorgon.

Det tog mig 2½ timme igårkväll att somna. Inte roligt. Jag blev faktiskt galen till sist. Klev upp efter 2 timmar, tände ett värmeljus, satt i halvmörkret och kletade ner lite av något som ska föreställa en låttext, sen kastade jag mig i sängen igen och till slut somnade jag någon gång.. wow.

Idag är det en ny dag iallafall. Var uppe tidigt. Idag ska jag på två hemliga saker faktiskt, wahaaa! Dem är faktiskt hemliga. Det känns lite busigt, hehe.

Började dagen med låten "Last Train Home" - med Ryan Star. Skitbra låt, ni borde lyssna på den.


En inte-så-pigg-Madde-än för en liten stund sen.

3 kommentarer
Postat av: Alicia

Hej^^ skönt att våren äntligen är här, eller hur? :)

2010-04-08 @ 09:19:30
URL: http://aliciarudberg.blogg.se/
Postat av: leila

Söt :)

2010-04-08 @ 09:29:09
URL: http://lleila.blogg.se/
Postat av: C

Du är inte den enda som har svårt att somna. :S



Ja, vår, bara det håller i sig nu också :D :P

2010-04-08 @ 21:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0