6 april '10

Våren. VART ÄR DU?

Jag vill ha den där varma mysiga våren tillbaka. Det var en liten teaser som kom i några få dagar bara, så retligt. Antar att jag inte är ensam om att tycka så..

Idag är det iallafall mulet, och jag ska ge mig ut och köpa den där byrån jag vill ha på Jysk. Den kommer bli så fin här hemma. Sen ska jag även köpa tågkort till jobbet (svider som faaaan i plånboken). Så idag kommer jag bli en hel del fattigare.

Sen efter det vet jag inte vad som händer. Antingen så blir det Hbg eller öva med pappa. Nya studion där uppe är underbar alltså, I LOVE IT.

Gotta go. Vi hörs senare, och ja. Jag ser lite sur ut idag.. hihi!



1 kommentarer
Postat av: C

Sur? Ser mer trött och sleten ut på grund av vädret, själv sån. Jag vill ha RIKTIG vår nu :(

2010-04-06 @ 12:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0