4 april '10

HEJ FOLKET!

Är allt bra med er? Med mig är det helt okej, förutom att vädret är rent ut sagt kasst. Det suger som fan. HATAR DET. Vill ha vår och sommar nu, då blir det lite varmare här nere på rummet också. Här är nästan helt färdigt nu, förutom ett par småsaker som ska läggas i byrån jag nämnde i förra inlägget, längtar.

Idag får vi gäster, och det ska bjudas på otroligt fin mat av bästaste mamma. Det blir alltså ingen personalfest för mig, men det kommer fler tillfällen. Efterätten har förresten jag valt, någon som kan gissa vad det blir? Mohahaha.

Kollade igenom bilderna sen vi var hos mormor i fredags.. saknar henne så. Det gör så ont att veta att jag inte kan få vara där hos henne oftare. Att säga hejdå var fan inte lätt ska ni veta.. det brände. Det blev fina bilder som ska framkallas sen, får köpa lite fina fotoalbum och pyssla med...

Fixade även till håret idag. Plattade, lockade och gjorde lite lagom fint nu till ikväll. Sen lekte jag ego också lite. Jag älskar att fotografera allt och alla i svart och vitt, och leka med kontraster osv. Jag vet inte varför, men tycker det är finare än färger.. haha, visserligen klär jag mig ofta i antingen svart eller vitt. Tråkig kanske? Haha.

Får städa upp lite nu då antar jag. Vi hörs senare! ♥

1 kommentarer
Postat av: frida

Skitfin bild:) Vill se bild på nya rummet också ju!

2010-04-04 @ 16:35:55
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0