30 april '10 - Valborg

Som vanligt, regn på valborg.

Haha, det är ju bara så himla typiskt. Samtidigt som att imorgon skulle jag & familjen på en trevlig fest som tyvärr inte blir av.. En utav värdarna har blivit sjuk, så förstår om man inte är så festsugen då. Det är synd, men det kommer fler tillfällen. Så imorgon har jag bestämt att det blir shopping på Nova Lund. Ska ju fotografers för Diggiloo och en massa nästa vecka, ska helst ha lite ljusare vårkläder, så får verkligen springa ut och leka efter färgglada klänningar. Kikar man in i min garderob är det mest svart.. haha.

Nåja, livet går vidare. Jag vill önska er alla en riktigt trevlig valborgsmässoafton iallafall, hoppas vi kan få finare väder mot kvällen åtminstone.

Förresten, fick hem en otroligt vacker bukett igår, det var en överraskning. Speciellt när jag såg att den var från Ica-butiken från min lilla hemort. Även om dem inte är en Ica Maxi utan Ica Nära så skickade dem detta till mig, och det gör mig verkligen så himla glad!

Nä, dags att avsluta vid datorn. Ha en riktigt härlig fredag gott folk!


Saknar er <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0