29 april '10

Godmorgon!

Känns som om det blir ännu en grådassig dag faktiskt. Längtar tills det blir varmare och bara en liten skinnjacka räcker, vi borde verkligen vara där nu, men icke! Men den som väntar på något gott...

Idag ska jag bara jobba från 11 - 19. Idag är det löning i Danmark vad folk har informerat mig om, så antar att det blir en heeel del att göra iochmed att det är stängt imorgon. Puh. Köpa kaffe på vägen kanske?

Ska kela lite med min vovve nu, känns som om jag inte haft mycket tid till honom den lilla sötnosen..

Förresten, nu är jag också stolt ägare av filmen "Avatar". TJOHOOO!


Ha en underbar dag!

1 kommentarer
Postat av: Sofie

haha, jag är också ägare av avatar-filmen nu! :D köpte den diiiirekt när den kom ut!

2010-05-01 @ 18:13:14
URL: http://barjmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0