20 april '10

God förmiddag allesammans!

Jag har varit dålig på att uppdatera, I know. Haha! Men det har varit mycket att göra, och det är det fortfarande. Tog mig en rejäl sovmorgon idag ända till klockan 10, känns väldigt härligt.

Jag ska upp och äta frukost, göra mig iordning och idag ska jag banne mig köpa den där byrån på Jysk, dem har sänkt priset igen, wohoo! Sen efter det ska jag faktiskt möta upp sötaste Sofie från Next Star gänget vid halv tre för att fika, shoppa och fira att hon fått körkort idag. GRATTIS!

Sen vid 18.15 ska jag till Catflash och fixa mina ögonfransar! Mina egna har blivit för långa nu efter ca 5 veckor, så känner att jag vill ta bort dem, och göra nya, ska bli så skoj! Dem är ju så himla trevliga där.

Det är i princip min dag som väntar, jag ser fram emot den. Men nu blir det frukost!

Vi hörs senare!


GRATTIS TILL KÖRKORTET VÄNNEN! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0