Utmattad

Fy tusan vad jag är trött.

Helt galet. Vi har gått på Nova Lund, lite på Center Syd och sen även på Ica Maxi och handlat lite mat. JAG ÄR SKITTRÖTT! Hahaha, vill ni veta det värsta? Hittade ingenting på något utav ställena. Hittade den vita polotröjan på Ginatricot visserligen och provade den, men fy vilket odugligt skit. Totalt genomskinlig, och tyvärr dålig kvalité. Så den hängde jag tillbaka. Vi var även på jakt efter en ny jacka till brorsan, han passar ju inte sina gamla nu, han har växt helt sjukt mycket bara under detta året (snart längre än mig, HJÄLP), men utan framgång. Hittade en skitsnygg på HM, skinnimitation och för bara 399kr, men den fanns bara i en storlek som var för liten för honom.. typiskt.

Kom hem för en stund sen, ska äta grillad kyckling med något till, sen var mammas så söt och köpte en liten prinsesstårte-längd som vi ska äta efteråt bara för att jag fyllde år igår! Söt min mor är. Så ikväll ska vi bara se de andra två filmerna vi hyrde, "Two Lovers", "Dumpa honom". Tror det är bra filmer, ska bli trevligt.

Nu är jag så trött att jag håller på att somna i soffan här, haha! Får nog stänga ner nu. Haha!





Filmerna som gäller ikväll. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0