Stephenie Meyer

Twilight.

Jag är såld, såsom många andra. Idag fick jag hem alla de tre första Twilight böckerna som jag beställde igår (tack cdon.com för den supersnabba leveransen). Sen köpte jag även en annan bok som heter "Skadad". Handlar om fosterbarn och fosterfamilj osv, verkar superbra. Måste ha lite böcker nu när jag ska pendla så mycket till danmark, annars blir jag knäpp! Haha! =)

Har precis repat i flera timmar med Niklas, var skitkul. Kom till vissa låtar som var SÅÅÅÅ tråkiga, då fick vi skrattanfall. Det var svinkul, haha. Så nu ska jag äta middag, sen är det ju dags för fotboll!! Vilket betyder godis.. för min del. Haha! Nä men det ska bli spännande.

Nu är det mat, GOTT!

Mina nya böcker btw;

        







2 kommentarer
Postat av: Tim

Om du nu sen hävdar att fucking Edward är snyggast i verlden <3333 tihi så kommer jag slå dig.

Seriöst.

xD

2009-09-11 @ 21:35:38
Postat av: Kissdockan

åh, den boken "Skadad" lät som något som intresserar mig! Får nog ta och kolla upp den och kanske beställa den ;)

2009-09-13 @ 16:35:17
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0