Sonata Arctica

Godkväll.

Efter att ha sett Twilight har jag nu i flera dagar sprungit runt i min metal-drömvärld. Den är mörk, kall, vacker och fylld med äkta, tunga distade gitarrer.. SÅ JÄVLA BRA.

Under denna tid har jag ju då lyssnat på Sonata Arctica såklart, och längtar ihjäl mig tills albumet släpps. Som tur är finns ju bland annat deras singel "Flag in the ground" tillgänglig på Spotify.. så man kan stilla hungern lite åtminstone.

De ringde från ett jobb jag sökt i Göteborg, på Lisebergsteatern. Vore så jäkla häftigt.. men det är bara på kvällar, tors-lörd.. är det lönt tänker jag hela tiden. Men det hade varit så roligt.. Problemet är att jag har inte pengar att åka upp till intervjun. DET suger. Vad tycker ni? Det är ju en grymt bra erfarenhet egentligen! Är kluven.. så fick tänka på det tills imorgon av den grymt trevliga tjejen som ringde.

Det var några som fick sig ett gott skratt åt min bild i förra inlägget.. hahahhaa, rätt sjukt egentligen. Höhö! x)  Nu ska jag kolla på Scary Movie 4 på kanal 5 och bara skratta åt dåliga skämt.

Godnatt! ♥



1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Vad är det för jobb du skall utföra där? :)

2009-09-03 @ 22:39:37
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0