Repat

JAG ÄR TRÖTT.

Jag & Niklas har nu i 4 timmar repat oss igenom en massa låtar, samt fnittrat en del utav tiden när vi började bli som tröttast... hahaha. Det var skitkul, men vi rör oss framåt. Det känns superbra!

Ikväll är det dags för något efterlängtat för min del, Pablo Francisco. Det ska bli så galet roligt! Kl 20.00 är dags, och då kommer jag befinna mig på Helsingborgs Konserthus och garva mig halvt ihjäl. Det behövs!

Som jag nämnde tidigare idag har jag stått inför ett stort dilemman som känns väldigt avgörande, men jag tror jag vet hur jag ska göra faktiskt. Det känns inte helt hundra procent något utav valen, men jag tar det som i nuläget låter vettigast för min egen skull.. Hoppas bara jag väljer rätt.

Borde ta någonting att äta nu.. min aptit har svikit mig rejält nu sen jag var sjuk.. Är inte sugen på någonting alls längre. Har bara fått i mig en kopp varm oboy idag.. jag mår inte bra alls av det, men jag mår illa på tanken av mackor och sådant, nej usch. Hoppas det vänder snart.. Ska ju börja leva på makaroner nu pga. jobbet, haha! Det är gött, jag kan leva på makaroner och ketchup.

Får se vad jag kan få ihop nu innan Pablo ikväll.. behöver ju lite energi när man ska skratta! =)

1 kommentarer
Postat av: Jeppe

Du är söt, jag tycker du ska le oftare^^

2009-09-14 @ 17:19:09
URL: http://ihawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0