Om jag kunde drömma

Stephenie Meyer's första bok ur Twilight serien, heter "Om jag kunde drömma".

Boken är lättläst, fängslande och mycket välskriven. Stephenie lyckas med att ge dig en bild av hur omgivningen ser ut, och jag lyckades drömma mig bort hundratals gånger under tidens gång som jag läste boken. Berättelsen om Bella Swan och vempyren Edward är fantastisk. Förbjuden kärlek som knappt kan motstås.. kan det bli bättre?

Nu när hösten har kommit, finns det knappt något mysigare än att gosa ner sig i soffan med en varm kopp choklad, lite tända ljus och Stephenie Meyers böcker.

Rekommenderar varmt denna bok! Vill du inte ha boken så finns den mycket billigt att köpa i pocket form som jag själv gjorde på cdon.com, för endast 79kr.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0