No one but you

... är en utav de låtarna vi repade på idag.

Låten är för övrigt med Queen, efter att Freddie gick bort. Usch, får en klump i halsen när jag sjunger den. Queen var ju det absolut första bandet jag lyssnade på, när jag råkade pilla på pappas ljudanläggning och satte igång en Queen skiva när jag var 3 år. Haha, underbara minnen. Minns ni också saker från när ni var 2 - 3 år gamla? Jag kommer ihåg jättetydliga saker, och idag förstår man knappt hur man tänkte, hahaha!

Idag när jag & Niklas repade jättelänge kom vi igenom jättemånga utav våra låtar, även de nya vi aldrig spelat på innan satte vi på direkten. Så jäkla bra, eller hur Niklas? Haha! Sen när vi valde en sista låt att spela så valde vi "All Summer Long" med Kid Rock, vi kom till första versen sen fick speciellt Niklas skrattanfall av trötthet.. Jisses, vi var båda supertrötta redan innan repet, så det spårade ur lite och vi började även drömma om pizza till middag. Så blev det för min del iallafall, det var mums. Sen efter flera veckors väntan stack jag till frisören i Asmundtorp och klippte lugg hos en JÄTTE söt liten tjej som heter Malin. En otroligt positiv människa som även är grymt duktig, hon jobbar på salongen Solid Hair i Asmundtorp och är en ängel. Det blev jättebra!

Jag tog en snabb cambild för att ni kanske vill se, men jag blev supernöjd. Bilden gör verkligen ingen rättvisa. Nu på hösten har jag ofta håret uppsatt för att hur mycket man än plattar & fixar, och ifall det börjar regna skiter det sig ändå! Plus att nu jobbar jag ju på Burger King där vi har håret uppsatt jämt.. så en lugg är trevligt, det blir inte så himla tråkigt då nämligen!

Nu ska jag snart ut och gå med lilla vovven en lång runda tillsammans med mamma, för att sen sjunka ner i soffan, läsa färdigt de sista sidorna ur den första Twiligt boken för att sen somna gott.. för att sen upp imorgon och jobba. KUL! Hahaha.


Mycket bättre, och tycker ni inte det behöver ni inte säga det, tack =)

1 kommentarer
Postat av: Marina

Älskar Queen uti fingertopparna, men den låten orkar jag verkligen inte med... vet att den ska ha varit skriven om sorgen efter Freddie men jag tycker verkligen att den är sliskig och tjatig. Fin sida för övrigt!

2009-10-10 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0