Nitar

Funderar.

De som känner mig vet att jag älskar nitar & läder, så det handlar inte om det.

Men jag funderar på en annan sak. Om man kom med några nitar på sin läderjacka för några år sedan blängde folk på en och verkade fundera på om man var punkare eller ej. Jag säger inte att det är fel på punkare, verkligen inte! Men man är väl inte punkare för att man bär några nitar på sin skinnjacka?

Min största fundering är, varför blir nitar, läder och lack accepterat bara för att det är en modetrend? Nitar är något utav det hetaste man kan ha på sina kläder i höst, och jag klagar verkligen inte, men förstår inte varför det ska behöva vara så.

Visst, vissa kanske får upp ögonen för nitar och dess skönhet, men många tycker ju faktiskt om vissa trender bara för att det är just det, t r e n d e r.

Palla vara mainstream. Aldrig varit, kommer aldrig vara heller. Jag tar på mig det jag tycker är snyggt, trend eller ej.

"Var dig själv. Alla andra finns redan"






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0