När jag hör din röst

ÅÅÅÅHHHHH!

Jag läste precis ut den andra Twilight boken "När jag hör din röst".. jag dör. Eller nä, men så himla spännande! Boken var helt fruktansvärt bra, håller samma underbara kvalité som den första fast med mer spänning, och sen fanns det stunder jag bara ville skrika; "NEJ", vissa stunder satt jag och skrattade och vissa stunder får jag erkänna att en tår kröp fram..

Ska jag börja på den tredje boken ikväll eller ska jag vänta? Vilket dilemma, JOBBIGT. Jag får fundera på det.. man vill aldrig att de böckerna ska ta slut. Jag läste på internet någontstans att författarinnan Stephenie Meyer hade påbörjat Twilight böcker fast ur Edwards perspektiv.. hade inte det varit fullkomligt underbart? Jo det hade det. Men tydligen läckte det ut på internet (förbannade internet + idioter = SKIT). Så hon lade ner det..

Det jag älskar mest med dessa böcker är den realistiska omgivningen, med en enorm gnutta fantasi. Jag vill också vara vampyr, haha, eller umgås med en åtminstone.. Hahaha! Man förlorar lätt sig själv i dessa böcker, det är underbart att få försvinna en timme eller två framför en sådan underbar typ av bok.

Återigen, dessa pocket böcker kostar ca 50kr på cdon.com. Själv ska jag köpa alla riktigt böckerna för att ha som samling, de är faktiskt väldigt fina!

1 kommentarer
Postat av: Frida.

Bra att människor tar sitt förnuft till fånga och LÄSER dessa underbara böckerna=D För visst är dem helt fantasiska? DU kommer DÖ av trean asså



haha, det jag kollade på halmens var ett Yamaha, sjukt fint och bra ljud men ja det är litta dyrare. Funderar bara på att jag vill gärna prova det och se pianot innan jag beställer det från nätet. Känns lite osäkert..

Sen ska jag fråga min sytvpappas brorsa som är musiker om han har ngt till ett bra pris:D

Ill keep u posted haha=)

2009-09-27 @ 18:04:49
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0