My birthday

Jag fick en fin födelsedag idag! ♥

Jag tog en lång dusch idag och bestämde mig faktiskt för att ha mitt lockiga hår idag. Jag brukar aldrig vilja ha det för att mitt hår drar upp sig med hur många centimetrar som helst, det blir mycket kortare än vad jag vill ha det. Haha! Men, idag provade jag mig lite fram, och plattade en del utav underhåret, drog i en massa mousse i mitt lockiga hår och voilá! Håret såg ut att vara lika långt som när jag har det plattat, men lockigt. Hur ballt som helst, och jag är jättenöjd. Dock så tror jag det hade sett bättre ut med en tunn lugg, för mitt hår är tjockt och är nu fruktansvärt tungt så det blir nästan lite för platt..

Men nåja, vi åkte in till stan för att se bio premiären av "Flickan som lekte med elden". Den första filmen var ju bra, men denna var fan bättre. Vilken jäkla film! Yellow Bird Productions är ju fruktansvärt grymma för övrigt! Herregud, gå och se denna filmen om ni sett ettan, den är grym! Noomi Rapace är ju helt makalöst begåvad. Vilken kvinna!

Efter det stack vi snabbt inom Hemmakväll för att hyra med oss nyaste Wallander filmen som heter Cellisten. Vi ska se den strax, men det blev inte bara den, utan även "Dumpa honom", "Two Lovers". I den sistnämnda filmen är en utav mina favoriter med, Joaquin Phoenix. Han är ju en underbaring han med! Men dem får vänta tills imorgon!

Jag är jättenöjd med denna dagen. Trots att pappa är bortrest och man inte direkt har någon att bjuda hem, så är jag så nöjd över att bara ha umgåtts med mamma och brorsan och sett en så bra film. Imorgon fortsätter vi lite till, vi ska nämligen shoppa.. haha! Jag längtar.

Nu ska wallander sättas igång!

Ha en härlig kväll! ♥


Fina blommor från min älskade familj ♥


Jag idag.. 19 år! ^^ Haha!


Hyrfilmer, yeeey!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0