Mat, msn & Twilight.

Sm rubriken säger, det som gäller nu när jag kom hem efter MASSA strul med tåget, är iallafall msn, middag och mina nya älskade dvd film Twilight. Hahaha!

Jobbet gick jättebra idag, vissa stunder spårade det ur och folk asgarvade.. och i vissa stunder höll man på att dö av allt man hade att göra, haha, men det gick jättebra! =)

Så nu njuter jag av den underbara ost- och brocollisoppan mamma gjort med vitlöksbröd, drömmer mig bort i vissa stunder när Twilight är igång i bakgrunden, och är social på msn. Underbar kväll, men morgondagen kommer bli skit jobbig. Haha!

Innan kl 8 ska jag & mamma in till stan och lämna Volvon för reperation efter att någon idiot slagit sönder rutan, efter det ska jag ta tåget till Köpenhamn och fixa med skatten, sen över till Sverige, in på banken och skaffa danskt konto och sen iväg och repa. FULLT ÖS!

Nu ska jag återgå till film, mat och msn. 

Godnatt på er! ♥


1 kommentarer
Postat av: Simon

Mys kväll!

2009-09-29 @ 23:47:27
URL: http://www.brenten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0