Lunchboxen i P4

OH YEAH!

Vilken trevlig dag det har varit. Vid kl 10.15 hämtade Niklas upp mig och var en ÄNGEL som körde mig till Malmö. Väl där hittade vi parkering och gav oss sen ut på jakt efter att hitta gatan där Sveriges Radio ligger. Vi kom till gatan, och vi såg hus nummer 1, och gick sedan vidare upp och kom till hus nummer 18. Då sa Niklas: "Alltså, det borde ju finnas en stort skylt där det står Sveriges Radio ungefär hää.. oj.", hahahahahha! Precis då vänder vi oss om och ser tre stora fönsterrutor med fastklistrade SR loggor på. HAHAHA! Typiskt oss, men kul var det.

Blev väl omhändertagna där inne, och pratade en liten stund med snällaste Björn som skulle intervjua mig senare. Sen klev man in i studion som var superfin, och satt på en pall med mikrofonen framför sig. Jag hann inte bli nervös, haha, jag tyckte bara det var spännande och superhäftigt. Björn tyckte jag tog upp bra ämnen och ställde snälla frågor, och jag hade bara en trevlig konversation, ett tag glömde jag att det var i direktsänd radio. Trivdes enormt bra med det. Att få jobba med det måste vara en dröm!

Efter Malmö stack jag & Niklas vidare till gamla skolan för att repa, och det gick superbra. Så han körde mig hem för en stund sedan så nu sitter jag här, jättetrött som vanligt, och känner mig som en zombie. Hahahah!

Ni som vill lyssna på intervjun går in HÄR! Får ju bjuda på hemska bilderna fotografen tog på mig.. visste inte att fotografering skulle ske, så hade bara håret i en krullig tofs, såg hemskt ut. Jisses, hahaha!


Dem var så trevliga på Sveriges Radio! Mannen till höger heter Björn och det var han som intervjuade mig!


SR's lokaler i Malmö! =)


Hahaha, på vår gamla skola hade någon avbildat Peter Griffin. Älskar Family Guy så skrattade som fan.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0