Klar!

Oj vilken tid saker & ting tar. Haha!

Är äntligen färdig med att skriva ut alla tonarter och texter tills repet imorgon, otroligt vilken tid vissa saker tar. Jag är nöjd iallafall, och jag ser fram emot repet med Niklas imorgon, tror det kommer bli riktigt bra faktiskt. Det känns väldigt spännande och lite ovanligt att bara spela med en gitarr, är ju van vid att spela med pappa som har piano, trumkomp och hela skiten, men det kommer bli supermysigt med bara sång och gitarr! Ser fram emot det väldigt mycket!

För dem som undrar är den första spelningen den 3:e oktober kl 11 - 14 på musikcaféet i Landskrona, som ligger vid kassakroken. Inte alls svårt att hitta dit, ligger vid källarplan mitt emot de små fiskebåtarna. Så alla är välkomna, kostar ingenting! Kan bli väldigt mysigt. :)

Nu ska jag ta det lugnt fram tills kl 21 när en film som heter "Sweet Home Alabama" börjar på kanal 5 tror jag det var. Får se vad det är för något, Reese Witherspoon brukar vara bra, hon är så positiv, glad och söt! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0