Inspirerande

Ikväll var jag & mamma på en föreläsningskväll på Strandpaviljongen i Landskrona som Handelsbanken anordnat. När vi kom dit bjöds vi på goda småmackor och lite dricka, sen började det. Bra information om sparande för framtiden, och det hela avslutades med en lång föreläsning om att trilla in på bananskal osv i livet av en grym kvinna som är flygvärdinna. Vilket liv hon levt hittils, massa äventyr och folk hon har träffat. Hon var så inspiererande, så jag länkar till hennes blogg HÄR så ni kan läsa om henne. Hon är fantastiskt!

Glömde tyvärr min kamera, är på laddning till begravningen imorgon. Så det blev inga bilder, men gå in på kvinnans blogg ovan, hon är fantastiskt grym!

Nu ska jag faktiskt sova, lyssna igenom lite låtar först, sen lägga huvudet på kudda och bara njuta av hur skönt det är att faktiskt få ligga i en egen säng.. haha! Vissa saker i livet glömmer man bort att uppskatta. Don't you think?

Godnatt!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0