Höst

Nu verkar det som om hösten har tagit ett stort steg fram och verkar ha bestämt sig för att stanna ett tag. Enligt danskarnas prognos (bättre än svenskarnas), så ska det iallafall bli bättre på måndag. Ser vi fram emot!

Har suttit nu och försökt fatta att jag fått jobb. Känns overkligt. Det enda jag någonsin jobbat med i mitt liv är ju musik, och nu ska jag jobba med ett "vanligt" jobb, med fasta datum och arbetstider.. känns knas, men sjukt roligt! Ser verkligen fram emot detta, och är så otroligt tacksam för denna möjlighet.

Innan idag, så hängde jag med mamma på lite äventyr och det slutade med att jag fick med mig ett par snygga jeans, en klänning och en kalender hem från Center Syd. Jeansen kostade bara 299kr, Gina såklart, och har den perfekta blåa färgen på jeans till höst, och klänningen ksotade bara 199 kr och satt perfekt. Bilden nedan gör den INTE rättvisa.. den är tusen gånger snyggare i verkligheten. Sen kalendern är med Betty Boop på framsida med perfekt med plats att skriva i inuti (jag har köpt Betty Boop-kalender serien sedan 2005). Det bästa är att jag köper alltid ny kalender vid september månad, och det är då gallerix har sina kalendrar för halva priset. Perfekt!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n, äta mjölkchoklad, dricka mjölk, lyssna på vindarna utanför och bara njuta av att livet känns väldigt bra. Nä, inte väldigt bra. Utan JÄVLIGT bra.

Så på måndag ska jag ringa ett efterlängtat samtal. Nämligen till arbetsförmedlingen och säga hejdå.

Detta handlade jag idag från Gina, meganice, och billigt!


Klänning, perfekt på scen, 199kr Gina. (Snyggare IRL)


Supersköna stretchjeans, 299kr, Gina!

 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0