Hahaha

Gud, jag dör av skratt.

Nu för en timme sen var vi tvungna att åka in till stan och handla hem lite mat och mjölk osv, och mamma jobbar så det fick bli jag, brorsan och pappa. Nu är det ju så att min far är musiker, och snart så ska han iväg ett bra tag och spela.. vilket betyder att han måste verkligen vara frisk. Så när vi åker bil tillsammans såhär blir ju han ganska utsatt, förkylning osv sprider sig ganska lätt, så jag lånade helt enkelt ett utav min mors munskydd. Hahaha! Undrar vad alla människorna i bilarna runt omkring tänkte när de såg mig.. Det första dem tänkt måste ha varit: "Herregud, hon har svininfluensa" - HAHAHAHA x)

Nåja, det var skitskoj för stunden iallafall. Nu ska jag ner till musikrummet och rota igenom en helvetes massa noter till mig & Niklas! :)


HAHAHAHAHA, herregud x)

2 kommentarer
Postat av: Kissdockan

HAHAHAHAHA x)

2009-09-03 @ 18:06:25
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Frida.

HAHAHHAHA jag döööööööööööööööör

2009-09-03 @ 21:54:35
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0