Finally

I'M HOME!!!

Det är fredag. Jag har jobbat. Jag är trött. Jag har varit på möte. Jag är peppad. Jag luktar hamburgare vs. lök. Min lugg står rakt upp efter att ha haft keps hela dagen. Jag har precis ätit. Jag har marabou mjölkchoklad hemma.

Herregud så UNDBERBART.

Jobb gick bra, gjorde hamburgare idag så tiden har gått jättefort! Sen efter det hann jag inte hem om för att duscha, nädå! Utan Niklas hämtade upp mig på stationen så stack vi till mötet tillsammans med Sofia inför den kommande konserten vi ska ha den 20 oktober! Det ska bli SÅ kul. Innan kändes det kul, men efter mötet känns det riktigt jäkla bra om jag får säga det själv!

Kom hem och såg att min söta mor köpt ett mjölkchoklad till mig, all kärlek ♥

Ikväll så ska jag alltså bara ta mig en dusch, äta god mjölkchoklad och sova.. Hahaha, det blir min fredagkväll. Imorgon blir det eventuellt en spännande loppis, Famila och sen rep med Niklas på eftermiddagen! =)

Hoppas alla får en trevlig fredagskväll, här får ni äran att se min fantastiskt fina mugg jag har på jobb och de trevliga omklädningsrummet där jag lunchar och även får röka.. inomhus. Märker ni ironin bakom orden? Hoppas det.

Puss! ♥


MUGG! x)


Omklädningsrummet..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0