Arbetsintervju

Wohoo, jag ska på arbetsintervju den 14:e i Helsingborg. Tjänsten är deltid på Kjell & Co, hur ballt vore inte det? Jag som älskar prylar och teknik, hade varit toppen. Önska mig lycka till!

Ska dock bara kolla upp så jag vet exakt vart bussen från stan stannar, mycket billigare med bussen till Helsingborg än tåget, så tar hellre det.

Annars idag har jag sökt lite jobb, spelat GTA som jag nämnde innan och även spelat älskade Sims3.. haha, känner mig lagom nördig, men orkar faktiskt inget annat.

Har inte haft någon som helst aptit idag, men det finns EN sak jag är sugen på. Ja, choklad stämmer.. det har ni rätt i, men det är nämligen chokladpudding. Ni vet, Jacky's egna lilla söta chokladpudding.. gah *dreglar*.

Känner mig ändå pigg & glad iochmed intervjun, för den 14:e är det alltså både intervju OCH Pablo Francisco i Helsingborg.. UNDERBART! ♥

Ska vila lite nu och ta ipren mot febern, känner sig lagom fräsch, haha! x)



1 kommentarer
Postat av: michelle

Grattis! :D

2009-09-02 @ 19:15:09
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0