090927

Grattis Mia!!

Min kära sångpedagog fyller år idag, så vill passa på att säga grattis till henne. Tyvärr råkade hon ut för en fruktansvärt extrem förylning, så vi kan inte ha sånglektioner på ett tag, men den som väntar på något gott! =)

För övrigt kanske ni vill höra talas om ett i-landsproblem? Jo, jag läser för fort. Jag har alltid läst fort, men nu börjar det bli jobbigt. Började på andra twiligt boken för bara någon dag sedan, och har snart redan läst ut den.. BUHUUU! Sen är det visserligen två kvar, men va fan.. man vill inte att det ska ta slut. Hade jag kunnat hade jag inte läst den tredje och den fjärde innan biopremiären av "New Moon", och sen läst vidare.. men jag kommer aldrig kunna hålla mig till den 20 november, eller? Borde kanske försöka..? Haha!

Niklas kommer hit strax så ska vi repa. Jag kom hem sent igår, var ungefär lika pigg som en björn i ide (dödstrött alltså), och somnade till lite i soffan här hemma, så skönt. Sen igårkväll kollade vi på "American History X" på tv4+. Jag har sett den sjukt många gånger, men tycker den är så jävla bra ändå! Edward Norton är ju helt fantastiskt. Aldrig sett en film med honom där han spelar dåligt, faktiskt. En otroligt karisma har han! Plus att jag gråter nästan alltid på slutet ändå. DET ÄR SÅ ORÄTTVIST! Hahaha, precis som "The Green Mile". SÅ orättvist.

Nu ska jag samla ihop alla nykopierade pappa och bege mig ner till musikrummet i källaren. Ska faktiskt fråga mina föräldrar om jag skulle kunna få inreda det och måla om väggarna.. har lite idéer på hur jag kan få rummet att göra mig mer inspirerad. Det är ändå där jag skapar min musik och lägger ner mycket tid! ;)

Hoppas ni får en fin söndag! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0