090921

God eftermiddag allihopa!

Idag började jag jobba kl 9, vilket betyder att jag fick ta tåget kl 07.22, som för övrigt var en HALVTIMME försenat. Japp, kom sent till jobb, men ringde skiftedaren såklart. Det komiska är att alla som jobbade med mig i mitt pass var svenskar, så alla kom försent.. hahaha! Tur det! ^^

På väg mot Malmö imorse träffade jag på Matilda, och vi har inte setts sen min student så det är tal om att hon ska komma hit en runda nu ikväll. Hoppas bara jag inte somnar så trött jag är.. är helt slut! Stod i kassan nästan hela dagen och jag tycker mycker om det. Att träffa massa olika människor är precis min grej, så jag stormtrivs framme i kassan.

Imorgon jobbar jag också från kl 9 - 15.. så blir upp tidigt igen. Men är ju ledig på onsdag & torsdag, och på onsdag ska jag ju vara med i radion. Spännande! Ska bli jättehäftigt! =)

Så nu har jag precis ätit upp min middag, och ska fläka ut på mig på soffan och klia vovven. Hahaha, känns bra det här faktiskt.

Hörs senare! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0