090920

God Morgon! ♥

Söndag idag, vilket kan kännas lite tråkigt, haha. Imorgon ska jag nämligen upp runt kl 6 för att ta tåget till jobb kl 07.22, men jag börjar inte förrän kl 9. Drygt va? Japp, jag tror jag kommer föredra att jobba 15 - 20, det är väldigt härligt faktiskt, men denna vecka ska jag få prova på att jobba 9 - 15 och vara med om lunchen som kommer bli stressig.

Men idag ska jag & Niklas repa, och efter det ska jag ta det himla lugnt här hemma och försöka somna relativt tidigt i och med att jag ska upp f ö r tidigt.. haha!

Kom på igår att nu jobbar jag ju, och kommer tjäna mina egna pengar vilket känns fantastiskt, och nu kommer jag ju ha råd med tatueringen jag velat ha i över ett år! Jag funderade ett halvår innan jag fyllde 18, kom fram till en tatuering, och från och med att jag fyllde 18 år har jag velat ha den tatueringen. Så när väl första lönen kommit så ska det bli spännande. Ska bara bestämma mig för vilken tatuerare det ska vara. Tatueraren i Lödde verkar otroligt bra, likaså hans lärling. Undrar dock hur lång väntetid det är när jag bara ska ha lite text.. får ringa dem och kolla. Hade varit spännande!

Nu ska jag förbereda lite inför repet lite senare, vad ska ni hitta på idag? =)

Hörs senare! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0