090916

Sonata Arctica.

Idag släpps Sonata's nya album "Last Amazing Grays".. och jag skulle fått hem paketet med en tröja och nya skivan (tidig födelsedagspresent av familjen inför fredag ♥ ), men jag fick ett mejl igår där det stod att det tagit längre tid än de förväntat sig att trycka nya skivan, så antagligen kommer den inte idag.. Buuhuuu!!! Jag har längtat så, och nu på min lediga dag ville jag bara sätta igång den nya skivan och njuta, men det får vänta då antar jag. Synd!

Så idag ska jag gå till affären och handla hem mat, köpa nya SOLO, plugga lite inför jobb imorgon (alla hamburgare), och sen bara ta det lugnt!

Har sett denna mössa innan, men jag tycker den är för härlig. Vore kanske något till vintern när man jobbat och håret inte vill som man själv vill längre.. Haha!



Bad Hair Day-mössa, 69 kr från nelly.se

1 kommentarer
Postat av: Heyli

jag fick också de där mailet, vart riktigt besviken! hoppas de kommer imorgon!!

2009-09-21 @ 01:44:16
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0