090908

God Morgon!

Idag är det superhärligt väder ute, och jag vaknar med huvudvärk. TOPPEN! Igårkväll innan läggdags började jag få migrän så jag försökte somna illa kvickt. Så nu sitter jag här med ont i huvudet och har tagit en ipren. Hoppas det hjälper, för jag har lite att göra idag!

Har haft problem med min högra handled ett tag, och idag är det en vecka sedan jag fick komma till en arbetsterapeut och få stödskenor, men det gör faktiskt lika ont fortfarande. Så får ringa henne imorgonbitti! Jag kan leva med det, men problemet är att min hand blir ÄNNU svagare än vanligt, så det är inte mycket man kan lyfta.

Nu har jag ätit upp min frukost bestående av skorpor och Oboy, och ska snart sjunga igenom alla låtar jag fixade texter till igår, bara för att gå igenom det hela. Trevligt!

För övrigt innan jag går så har jag varit ute efter en polotröja med en mysig stor krage, och trodde jag hade hittat en P E R F E K T på Ginatricot. Vad får jag då se? Den är knappt ner till midjan. FAN. Haha! Jag vill ju ha en polotröja som värmer heeela min överkropp, så det kändes som ett fail. Kolla själv:


299 kr från Ginatricot. Synd att den inte var hel.. haha!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0