090907

Vad hände?

När jag vaknade imorse kändes det som om jag inte sovit en enda sekund. Det kändes som om jag låg och försökte sova, sen bara ringde klockan? Helt sjukt! Superjobbigt, så idag är jag jättetrött.

Ska iallafall städa, fixa alla mina texter och notpapper till repningen på onsdag, sen ska jag även ringa Arbetsförmedlingen. Får inte glömma det, viktigt, viktigt.

Nu när jag vaknade kände jag att förkylningen blivit lite sämre t o m, men jag hoppas verkligen det vänder. Denna vecka har inte tid att vara en snörvlande liten sak, det fungerar inte! Pga. att jag varit sjuk har jag knappt ätit någonting. Jag som annars har jättesvårt för frukost har inte ätit frukost på över en vecka.. inte bra det där, får försöka komma tillbaka till de vanliga matrutinerna! :)

Nu ska jag nog ringa AF först så jag inte glömmer det, sen blir det städning.

Puss! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0