090906

Gäsp.

Är ganska trött idag, haha. Men får piggna till snart, ska ju hjälpa mamma på Asmundtorpsdagen idag! Det är väl den dagen av alla 365 dagar om året många Asmundtorpare ger sig ut, om vädret är fint. På torget ställer många företag ut och säljer lite saker, och där ska mamma visa upp sin fotvård och sälja litee krämer och produkter som gör under för ens fötter! Så ska jag hjälpa till lite! :) Vad gör man inte för mammsens skull? ;)

Kollade som sagt "Forrest Gump" igår. Jag tröttnar aldrig på den filmen. Jag har sett den många gånger, men jag tycker den är så jävla bra. Den är så mysig, och den är så inspirerande. Haha, han tänker inte utan han bara gör en massa grejer  som blir succé och han hinner med så mycket i sitt liv. Fantastiskt!

Jag har annars väldigt kluvna känslor. Ena stunden när jag tänker på nya jobbet blir jag rädd och nervös, aldrig varit där förr, kan inte språket så riktigt bra osv, andra stunden blir jag så fruktansvärt glad. Det hade varit skönt att åka över en dag och kolla vart det är, men inte så jäkla roligt att göra själv kanske.. =/ Jag tror man hade lugnat ner sig lite. Men nä, själv är ju inte så himla roligt.

Dags att göra sig iordning.. ♥


För övrigt, Zlatans klockrena mål igår. Hahahaha, sjukt härligt.

3 kommentarer
Postat av: Spiderchick

det målet kom i sista sekunden du =)

2009-09-06 @ 12:29:57
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Kissdockan

Finns asmundtorpsdagen fortfarande? :O Haha synd att jag missat det, hade varit kul att komma dit för nostalgins skull ;) Minns när man var liten o sprang runder o köpte massa lotter o fick massa gratis-skräp som tatueringar o sånt!



När är det du skall börja jobba? :)

2009-09-06 @ 14:42:49
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Linus

Kom att tänka på den här artikeln när du nämnde Forrest Gump: http://www.cbc.ca/cp/Oddities/090903/K090306AU.html



"I said what the hell, I can just travel north"

2009-09-07 @ 11:26:55
URL: http://www.facebook.com/zabunia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0