090905

God Morgon! ♥

Idag är det kallt och blåser som fan. Haha! Men jag mår iallafall mycket bättre. Förkylningen är dock envis och håller i sig, men jag är åtminstone pigg. Så jag har ätit lite, och ska faktiskt dammsuga huset nu hade jag tänkt. Försöker hjälpa till lite så vi hinner med annat idag. Jag vill så gärna till IKEA med mamma för att handla lite förvaringslådor osv, jag har så mycket skit på rummet att jag blir knäpp! Haha! Måste få lite ordning på det.


Funderat nu hela morgonen på mitt nya jobb. Det kommer bli så mycket nytt för mig. Ska skaffa ett öresundskort så jag kan pendla, och jag har aldrig åkt tåg själv så det blir ett stort kliv. Sen att man ska lära sig alla hamburgare utantill och jobba under ett väldigt högt tempo (ett utav Köpenhamns största köpcentrum, vad ska man annars förvänta sig?). Det är nervöst när jag tänker på det, men jag tänker samtidigt på att det ska bli så himla kul att komma ut och ta mig an nya utmaningar.. blandade känslor, men det består mest av rädsla, i och med att jag aldrig gjort det förr.

För övrigt, kolla in detta klippet nedan. Kollat på det då och då sedan 2003 och dör av skratt. Än idag skrattar jag mig halvt ihjäl! ♥


2 kommentarer
Postat av: Jeppe

RIP :/

2009-09-05 @ 13:10:47
URL: http://ihawk.blogg.se/
Postat av: Frida.

hahaha, skitbra ju madde! Det är jobbigt just för pendlingen men sen vid första lönen så kommer du absoulut inte tänka på det alls!..oh ett tips, slå upp lite danska ord.(speciellt siffrorna som är totalt annorlunda än i sverige)

Ingen fara gumman:)

2009-09-05 @ 19:14:18
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0