090902

Så himla B.

Jag är fortfarande sjuk. Det är inte roligt.. jag har inte heller någon aptit, nädå. Är det såhär helvetet är? Hahahaha, dock är jag hyffsat pigg ändå, trots att det gör ont typ överallt. Haha!

Nåväl, nu när jag ändå bara sitter här och tråkar så ska jag söka jobb om där nu finns något, och kolla in ala mysiga kläder och skor som trillar in nu.. ååh, make me rich! x)

En sida jag återigen rekommenderar för er som vill ha högklackat, är Odiumclothing. Kläderna på hemsidan kanske inte passar allas stil.. men skorna, SKORNA säger jag bara. De är lovely ♥

Tills jag vaknat till lite får ni, precis som jag, dregla över dessa underbaringar (båda från Odiumclothing). Ska nog lira lite ytterligare GTA och bara ta det lugnt.. vila lite till tror jag också.

Puss sålänge! ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0