090901

God Förmiddag! ♥

Idag är det den första september. Denna månaden händer en massa stora grejer för moi, haha! Få se här nu:

* 13 dagar kvar tills Pablo Francisco i Helsingborg.
* 15 dagar kvar tills jag får hem Sonatas nya album + skitsnygg t-shirt
* 17 dagar kvar tills jag fyller år..

Ska bli skitkul, och mellan allt detta ska jag trycka in massa roligt rep med Niklas till våra spelningar. Superkul!

Något mindre roligt är att jag har blivit sjuk. Väldigt sjuk.. snörvlig, ont i hela kroppen osv osv.. skitjobbigt. Jag orkar inte vara sjuk, jag är för rastlös för sådant.

Men ska iallafall in till en arbetsterapeut kl 15 med min inflammation i handleden, ska antagligen få ett sådant där handledsskydd, sådant är jätteskönt att ha! :)

Har noll aptit för övrigt nu när jag är sjuk, det är inte bra. För jag ska köra bil själv till arbetsterapeuten.. iih, får ta det extra försiktigt. Man blir lätt snurrig när man mår såhär.. Får dra på Sonata och sjunga med som fan så ska det nog gå vägen, haha!

Puss! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0