So sad but it's true

Ida, älskade Ida!

Jag kommer sakna kära Ida så himla mycket på jobbet. Det var hennes sista dag idag på Field's, och fy vad ont det gjorde. Vi kommer träffas sen också, redan imorgon rättare sagt, och ta en fika osv.. men ändå! Det är så många som slutar nu och börjar på den nya Burger King restaurangen som jag kommer sakna. Ida, Karin, Rakhshanda, Jin och så många fler.. buhuu! 

Men, det är bara att acceptera läget, men jag kommer verkligen känna en enorm saknad. Sepciellt när jag tänker på hur lilla söta Ida började fälla tårar idag när vi åkte tåg hem tillsammans.. åh herregud, nu börjar snart jag också.

Tanken har slagit mig under de senaste dagarna, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men, det är såhär att under en månad, EN MÅNAD, har jag fått fler vänner i Danmark än vad jag har fått under hela min livstid runt Landskrona Stad. Låter inte det komiskt? Jag tycker det låter fruktansvärt, samtidigt som jag är så fruktansvärt glad för mina nyfunna vänner. Jag är lyckligt lottad med så fina människor runt omkring mig, och sen plus min familj på det. Kan det bli bättre?

Så jag är hemkommen nu, och har ätit en skål med kalaspuffar! Det var många herrans år sen jag åt kalaspuffar, och igår blev jag sugen på det. Så nu när jag kom hem har min kära mor köpt hem det, underbara mor ♥

Nu blir det att titta lite på tv, sen ska jag nog nanna. Imorgon väntar det fika och annat roligt i Malmö med käraste Ida, också ska jag försöka hinna med frisören på förmiddagen.. min lugg är ju så himla lång nu! Haha, katastrof.

Godnatt med er! ♥




1 kommentarer
Postat av: P

Landskrona är inte den lättaste staden o hitta vänner i, alla grupperingar o sånt trams. :)

Jag har nästan inga vänner kvar i stan heller.

Men du verkar vara en riktigt bra tjej :)

2009-10-30 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0