Jobbat sent


Precis hemkommen från jobb.

Köpcentrumet Field's har något som kallas "Market Days" när de har öppet extra länge, till kl 22. Hur gick det idag då? Haha, inte bra alls. Sista timmen kom det väl typ.. tre kunder kanske? Haha jag vet inte, men dött var det de där sista två timmarna iallafall som vi aldrig brukar ha öppet.

Jag jobbade från kl 15 - 22, det var ganska jobbigt ett tag fram emot slutet när man var så himla trött. Min dag började ju verkligen dåligt också, men den har blivit lite bättre. Men jag saknar Ida och Karin, helt enormt mycket. Inte alls samma sak utan dem..

Fick schema för två veckor framåt i november, och det visade sig att jag ska jobba på söndag. Japp, ob-tilägg såklart, plus att jag har ändå inget att göra på söndag, så det är helt lugnt för min del. Men, imorgon får det bli att ta det lugnt då, bara vila osv. Ser jag fram emot, för jag är helt slut efter jobb nu. Kom hem runt midnatt, nu är den kvart över.

Kommer nog glo på lite tv, sen somna.. väldigt fort.

Godnatt ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0