Fartfylld dag

Som rubriken lyder har det varit en fartfylld dag, haha!

Mamma och jag struntade i Center Syd och åkte mot loppisar och Hyllinge istället. Hittade en fin kofta, en tekanna, en sockerskål som jag kommer använda som smyckesskål, och en superfin brosch. Allting måste först diskas osv så jag ka visa er efter det. Skitfina saker, för en billig peng. Koftan köpte jag dock på HM för 199kr, i viskos som det kallas och den är riktigt mjuk och härlig mot huden.

Nu ikväll hör Michelle av sig till mig och erbjuder mig pengar för att skjutsa henne till ett ställe, och jag ställde upp för henne. Så kom precis hem från det! =) Är nådigt trött nu, haha. Vill bara att parlamentet ska börja så man kan skratta lite!

Nej, nu ska jag hoppa i lite myskläder och parkera mig här i soffan och bara njuta av en söndagskväll. Imorgon väntar jobb kl 15 - 20, så det blir en lång dag, men det får gå! =)

God kväll!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0