091018

19 år och en månad.

Haha, min ålder för tillfället.

Jag skulle för övrigt hämta ut mina efterlängtade Whitney Houston biljetter idag. Drar mig ända till Asmundtorps lilla kiosk. Jag kliver in, träffar den supersnälla killen som står i kassan, och ger honom mina bokningsnummer och pinkoder. Vad händer då? Jo, de där förbannade lapparna man skriver ut biljetten på är SLUT!

Dem är slut, och jag gick gå hem utan mina biljetter.. Snyft. Jag får hämta ut dem imorgon istället på ICA Kvantum, för jag hinner inte köra dit nu. Niklas & Sofia kommer vid 12 tiden för att repa en stund, så får ta det imorgon iställlet.. min vanliga tur.  För att se något positivt i det hela är det bara kiosken i Asmundtorp som har trevlig service. Haha!

Så kom hem precis, och ska sjunga lite och röja upp i musikrummet. Har ju dragit fram inspelningssakerna och dem tar ju inte lite plats. Får fixa det.. usch, haha.

Well well, vi hörs senare! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0