091012

God Morgon!

Klockan är snart halv tio, och jag har ätit upp en megagod frukost, och fått ett erbjudande om att sjunga på dop nästa lördag. Vi ska pratas vid mer ikväll, jag hoppas det blir av, hade varit himla roligt faktiskt.

Idag jobbar jag från kl 15 - 20, inte så värst roligt. Föredrar förmiddagarna. Då jobbar man en timme mer, plus att tiden går mycket fortare, och man kan göra något när man kommer hem, det kan man inte som idag. Nu kommer jag vänta på att tiden ska gå så jag kan åka till tåget som går 13.22, sen kommer jag hem vid kl 22 ikväll.. usch. Känns inte bra när man vaknat med huvudvärk får jag ju säga.

Har för övrigt snart läst ut den fjärde boken ur twilight serien, och jag vill verkligen INTE att den ska ta slut. Ni som tyckt de andra kan ha varit spännande, glöm det. Det var ingenting. Den fjärde är helt galen! Enormt spännande, och jag läste någonstans igår att dem faktiskt ska göra en film av den fjärde.. kan det stämma? Jag hoppas det isåfall, för den hade blivit riktigt häftig!

Nu ska jag avrunda min frukost med lite tv-tittande, så får jag se vad som händer härnäst innan jobb.

Hörs senare!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0