Varvar ner

Är återigen hemma och har ätit en middag lagad av mig, tillsammans med familjen!

Det blev en supergod pyttipanna med korv, bacon och ägg till! Känner mig jätteduktig. Var inne i stan på ett "hemligt" möte som sagt, och det gick jättebra. Hoppas framtiden formar sig lite efter vad man verkligen önskar sig nu, det hade behövts!

Efter det så åkte jag och handlade lite hem till familjen, och då fick en jultomte hänga med hem, bjöd brorsan på en också. Det är så himla gott! ♥ Fick även med mig två dvd-filmer hem för 89kr för båda på Netto! Jag valde en utav mina favoriter "Walk the Line" och även klassikern "Gökboet", den är så jäkla klockren. Haha!

Fick ringa och avboka mina biljetter till nya Twilight - "New Moon". Kändes surt, men var  tvungen. Den 20:e ska jag ju eventuellt, eller det är nästan spikat, sjunga på Wallmans Salonger i Helsingborg. Jag ville SÅ himla gärna på premiären, bokade dem t o m för en månad sen, hahahaha! Men nåja, fan också. Men vi har bokat om dem till den 29:e, så jag får hålla ut.

Nu kväll blir det bara "Lyxfällan" antar jag för min del, är väldigt seg och trött, så det känns bra att bara slappa. Ska jobba imorgon från kl 15 till 21! Sen på lördag är det ju dags för audition för Kvällspostens Lucia 2009. Håll tummarna som bara den att jag blir luciakandidat, det hade varit en otrolig upplevelse!

För övrigt, ni vet de dagarna man har håret uppsatt men det är SVINKALLT ute och man inte kan ha mössa? Då kan man ju ha ett tjockt pannband istället. Fult kanske, men gud så himla skönt det blir om öronen. Hett va? Haha!


Hett med pannband? Haha! Mysig halsduk dock från Gina Tricot, 129kr.





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0