Tomten är far till alla barnen


Jobbet har gått bra. Tåget blev försenat.. suck. Kommer hem. Choklad, alkoholfri päroncider, salta pinnar, ostbågar m.m, och på tv är det.. Tomten är far till alla barnen!

Hahahahahha! Jag älskar den filmen. Den är så förbannat bra! Jag har säkert sett den 20 gånger, men jag garvar lika mycket varje gång. Om inte mer! Hahahhaha. "Man bandar inte Kalle Anka", hahahah! Underbart!

Imorgon är det dags för sång under adventfirandet i Landskrona. Det är mellan 15 - 17, och jag och Frida kommer sjunga några få gånger där emellan! Finns alltså inga exakta tider, tyvärr! Imorgon ska jag även ha sånglektion vilket jag ser fram emot, och framåt kvällen är det ÄNTLIGEN dags för mig att se på nya New Moon. Ska bli så spännande att se filmatiseringen!

Slå på tv4+ och kolla på Tomten är far till alla barnen. Hahahh!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0